NEW IN | CHLOÉ NERINE DESIGNER SUNGLASSES

NEW IN | CHLOÉ NERINE DESIGNER SUNGLASSESA while back I was invited to go to the Eyewish Glasses Fashion show. Yeah, you read that right. They organised a whole fashion show based around glasses, pretty cool huh? The fashion show wasn’t the only cool thing about that night. Eyewish was so kind to give us all an amazing goodiebag with a gift card for a pair of designer sunglasses of your choice. The next day I immediately went to Eyewish in Groningen to take a look. After trying out hundreds of pairs (I’m sooo picky when it comes to the perfect sunnies), I fell in love with the Chloé Nerine designer sunglasses. Today I’m going to show you why!

 

NEW IN | CHLOÉ NERINE DESIGNER SUNGLASSES NEW IN | CHLOÉ NERINE DESIGNER SUNGLASSESWords can not describe how much life these sunnies give me. How photogenic are they right? And am I the only one who thinks sunglasses are totally okay to wear all year round? I feel like sunnies add so much sass to every simple outfit that you’re wearing. Especially these ones. I think these Chloé sunnies are the definition of diva sunglasses. I definitely feel like one when I’m wearing them! They’re still very classy and feminine at the same time too. And although they are a bit different to my usual sunglasses style (I like big, black and bold – lol), I’ve worn them loads already, even with this shitty weather.

 

NEW IN | CHLOÉ NERINE DESIGNER SUNGLASSES NEW IN | CHLOÉ NERINE DESIGNER SUNGLASSESThese glasses take every look to the next level. When I’m wearing them I keep playing ‘Bitch don’t kill my vibe’ again and again in my head, ’cause these sunnies definitely give me some good vibes! I just really like how they look on me. And how pretty is the sunglasses cover by the way… I feel so fancy taking it out of my bag!

 

NEW IN | CHLOÉ NERINE DESIGNER SUNGLASSESI had a great time at the fashionshow together with Alex. And I’m so in love with these Chloé Nerine designer sunglasses too. If you are too, definitely check out Eyewish, ’cause that’s where I got them. They have a lot of beautiful glasses too there (I almost felt like I missed out having perfect eye sight when I saw all the cool designs they had). So yeah, that’s it for today’s blogpost. Yesterday I had a great event of Tamaris in Amsterdam. And oh, I also got nominated for Best Dressed Groningen as well! I even had a picture of me in the newspaper (Dagblad van het Noorden). This Saturday they’re going to announce the winner (and oh, if you’re in Groningen: come to my closet sale at 16.00-20.00 on the Damsterplein if you want to shop in my closet and get loads of hugs from me!). Today I’m travelling to Amsterdam again, even more meetings and events to go to… My life is busy, but exciting. Just the way I like it. Talk to you soon loves.

WHAT DO YOU THINK OF MY NEW DESIGNER SUNNIES?

xo Lilia

P.S. Wanna win a pair of Sacha Shoes of your choice?

Share:

14 Comments

  1. September 25, 2015 / 12:10

    Wauw, prachtige zonnebril!

    • Lilia
      Author
      September 28, 2015 / 09:10

      Dankjewel! xo

    • Lilia
      Author
      September 28, 2015 / 09:12

      Dankjewel! xo

  2. September 25, 2015 / 19:04

    Wauw, wat een super chique bril!
    Staat je goed! Liefs Iep
    Iep recently posted…• Dromen

  3. September 26, 2015 / 11:59

    Wauw wat is die zonnebril pràchtig! Ik ben echt dol op bruin getinte glazen met een gouden frame! Sowieso perfecte warme kleuren voor de herst.
    En ja, ik vind ook dat zonnebrillen het hele jaar door gedragen kunnen worden. 😉
    Denise Joanne recently posted…OUTFIT | Cropped stripes

    • Lilia
      Author
      September 28, 2015 / 09:12

      Yay, high five haha! xo

    • Lilia
      Author
      October 4, 2015 / 09:27

      Dankjewel! xo

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.